Dutch

Het allerbelangrijkste verhaal ooit

  GOD HOUDT VAN MIJ Dit verhaal is het belangrijkste dat er ooit verteld is. Het is een liefdesverhaal en een tragedie in één. Het is jouw verhaal en het is mijn verhaal en tegelijkertijd is het Gods verhaal. Uit liefde heeft God al zoveel voor jou gedaan. De Bijbel geeft een fascinerend verslag van de werkelijkheid. Het laat ons een liefhebbende God zien, die alles geschapen heeft – van het eindeloze universum tot het kleine miertje. En Hij heeft ook jou en mij gemaakt. Toen dit verhaal begon waren er geen oorlogen; er was geen onrecht, geen ziekte en geen zonde. De mens leefde in het paradijs, in harmonie met zijn Schepper. God schiep de mens om een relatie te hebben met Zichzelf.   IK HED GEZONDIGDHet grootste drama in de geschiedenis van de mensheid vond plaats in het begin. Mensen kozen ervoor om zich af te keren van hun liefhebbende Schepper en hun eigen weg te gaan. We kunnen de gevolgen van die beslissing vandaag zien in de wereld om ons heen: in plaats van dat we leven in vrede en harmonie met elkaar hebben we last van haat, jaloezie, ziekte en oorlog. Maar het meest angstaanjagende van al deze tragedies is onze eeuwige scheiding van God. Sinds dat moment zijn we op zoek gegaan naar geluk en innerlijke vrede. We kunnen alleen echte vrijheid en geluk vinden in een relatie met God.   JESUS STIERF VOOR MIJGod heeft al de grootste liefdedaad verricht die de mensheid ooit heeft gezien. Jezus kwam 2000 jaar geleden naar deze wereld. Alles aan Hem was bijzonder: Zijn geboorte, Zijn leven, Zijn sterven en Zijn opstanding. Hij is de enige persoon die ooit een volmaakt leven heeft geleefd. Je kunt nooit voldoen aan Gods eisen! God is heilig en Hij kan de zonde niet verdragen. Dus dit is je kans: Jezus stierf aan het kruis voor jou, zodat je vergeving kunt krijgen. Voor alles. Zodat je vrede met God kunt krijgen en eeuwig leven. Dit is de grootste liefde aller tijden. Het is de basis van Gods plan om jou te redden. Leg je leven in Gods handen en dan zul je je realiseren waarom je hier op aarde bent en waar je naar op weg bent.   GOD LEREN KENNENJezus kwam om de verbroken verbinding tussen God en de mensen te herstellen. Jezus heeft je lief met een nooit eindigende liefde; Hij gaf alles wat Hij had voor jou. Hij droeg de straf voor jouw zonde, die jou anders van God zou scheiden. Maar dat was nog niet het einde van het verhaal. Op de derde dag wekte God Zijn Zoon op uit de dood. God kent jou. Zijn plan voor jou is het beste dat er bestaat. Jezus is hier op dit moment. Hij wacht erop dat jij de belangrijkste beslissing van je leven neemt. Wat ga je beslissen?   DE BESLISSINGEindigt jouw leven in een eeuwige tragedie of in een eeuwig leven met God? Hoe zal het "allerbelangrijkste verhaal ooit" voor jou aflopen? De keuze is aan jou: Jezus, wil deel van jouw leven uitmaken, jou je zonden vergeven en jou eeuwig leven geven. Door Jezus kan je een persoonlijke relatie met God hebben. Als je Hem wilt volgen, leg dan gewoon je leven in Zijn handen. Als je je leven met God in orde wilt maken, bid dan nu:   Jezus, ik geloof dat U de Zoon van God bent. Ik geloof dat U bent gestorven voor mijn zonden. Vergeef mij alstublieft en kom in mijn hart. Ik geloof dat U bent opgestaan uit de dood en dat U op dit moment hier aanwezig bent. Kom en wees mijn Heer en Heiland. Ik wil U volgen. Amen.     Dit zijn de belangrijke basisprincipes van een Christelijk leven:
Titelbild Traktat Holländisch
Herz - Punkt 1
Bild 1 Holländisch
Getrenntzeichen - Punkt 2
Bild 2 Holländisch
Kreuz - Punkt 3
Bild 3 Holländisch
Bild 4 Holländisch
Fragezeichen - Punkt 4
Grafik Gebet
TheFour

1. Gebed– spreek met God en werk aan een relatie met Hem

2. Bijbel – lees Gods Woord om God en Zijn wegen te leren kennen

3. Kerk – ontmoet andere Christenen en sluit vriendschap met ze

4. Delen – deel het evangelie en je ervaringen met anderen


Symbolen gebruikt met toestemming van THE FOUR

 

IkSoekGod.nl

    Datum: 30.11.2015

    Verwandte News
    Werbung
    Werbung
    Livenet Service